Ylva Killander - Journalist Lättläst
Ylva Killander - Journalist Lättläst är en enskild firma som upplöstes den 19 april 2021. Firmainfo har ännu inte kopplat någon årsredovisning till Ylva Killander - Journalist Lättläst.
Registrerad verksamhet
Journalistik och språkkonsultverksamhet.
Årsredovisning inte tillgänglig hos Firmainfo
Firmainfo har ännu inte kunnat koppla någon årsredovisning till företaget i de aktuella källorna. Det betyder inte automatiskt att företaget inte har lämnat in en årsredovisning. Sidan visar därför de registeruppgifter som finns tillgängliga utan att tolka saknade bokslutsvärden som noll.
Vanliga frågor om Ylva Killander - Journalist Lättläst
- Vad har Ylva Killander - Journalist Lättläst för organisationsnummer?
- Ylva Killander - Journalist Lättläst har organisationsnummer 19460723-XXXX.
- Vilken företagsform har Ylva Killander - Journalist Lättläst?
- Ylva Killander - Journalist Lättläst är en enskild firma som upplöstes den 19 april 2021.
- Vilken adress har Ylva Killander - Journalist Lättläst?
- Ylva Killander - Journalist Lättläst har den registrerade postadressen Atterbomsvägen 48, 11257 STOCKHOLM.
- Vad gör Ylva Killander - Journalist Lättläst?
- Enligt den registrerade verksamhetsbeskrivningen: Journalistik och språkkonsultverksamhet.
Källor
- Bolagsverket — registeruppgifter, status, namnhistorik | uppdaterat 2026-07-11
Uppgifterna kommer från offentliga register och kan innehålla fördröjningar. Kontrollera alltid mot originalkällan vid viktiga beslut.
Informationen är allmän och beräknad ur offentliga årsredovisningar. Den utgör varken kreditupplysning eller rådgivning.